יום שלישי, 7 באוגוסט 2012

אוזני המן

 פעם אחרונה שעשיתי אוזני המן היה לדעתי בתיכון- לא עבד לי יותר מידי טוב (ומה לעשות שאינטרנט לא היה אז) ומאז עזבתי את הרעיון. ושוב תודה לזה שבארה"ב מצאתי רק אוזני המן עם מלית ריבת פטל וריבת משמש .... מה שכן מצאתי מלית פרג, ואפילו ממרח תמרים, וכמובן שיש פה נוטלה בשפע.. חיפוש זריז הביא אותי למתכון של בצק שאימצתי בכיף(מניקי ב) ואף המלצתי בכיף לסובבים אותי, בשל פשטותו- כולם יכולים להצליח!!!
אוזני המן עם תמרים ופרג.

רכיבים:


3  כוסות קמח

חצי כוס סוכר (100 גרם) 
200 גרם חמאה / מחמאה
כף אבקת אפיה
2  חלמונים
2  כפות מיץ לימון
2  כפות שמנת חמוצה / מיץ תפוזים

מלית:
מטעמי העצלות בלבד המליות מוכנות ולא ממש מקוריות,  (וגם לא התנסיתי בהכנת מלית פרג- אם כי היום הזה לא רחוק)
ובכל זאת, למלית פרג מוכנה אני מאוד אוהבת להוסיף צימוקים
ולמלית תמרים - אגוזים קצוצים.
הכנה:לערבב את הקמח עם אבקת אפייה, להוסיף את החמאה (אני נוהגת לגרד את  החמאה בפומפייה בעודה קרה מאוד ולפורר עם הידיים בקמח, אפשר גם קוביות ר) ואז להוסיף את שאר המצרכים.
לחלק את הבצק ל2-3 חלקים ולרדד עד לעובי של כחצי ס"מ (לא דק מידי)
לאוזני המן -לקרוץ עיגולים בעזרת כוס, להניח מעט מהמלית במרכז, לסגור למשולש.
להכניס לתנור שחומם בחום בינוני  (180 מעלות) עד שהדפנות מזהיבות (בערך 15-20 דקות) לצנן ולפזר אבקת סוכר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה